Ben kimim...


Yazılarımın giriş cümlelerini bir türlü beceremem ve yazamam. Kendiliğinden başlar yazılarım ve devamı ondan sonra gelir, tüm anlatılanlar gelişme cümlelerimde hayat bulur, en azından öyle olduğuna inanıyorum. 21 yaşındayım, Bursa Uludağ Üniversitesi uluslararası ilişkiler bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Mersin doğumluyum, Mersin- Bursa arası bir hayatım var. Bu hayatın içinden seslenmekteyim. Hayatımda ilk defa blog yazmıyorum; daha önce denemem olmuştu mesela ingilizce blog yazdım; belli zaman sonra yazmak zevk vermemeye başladı bende Türkçe bir blog yazmaya karar verdim, güzel şeyler yazacağıma inanarak başladım. Umarım devamı gelir. Yazılarıma gelince, yazılarıma bir sınır koymak istemiyorum, hayata dair "her şeyi" yazacağım bu blogta. "Sesler ve Renkler"dedim bloguma; hayatımızın seslerden ve renklerden oluştuğuna inanarak ve tabi renklerin açıktan koyuya çalan tonları, seslerin en tizinden şiddetlisine kadar her türlüsünü hissederek derinden hayatın içinde yaşıdığımıza inanarak... Bu blog da renklerin ve seslerin yansıması olacak. Satırlarımda anadilinde yazmanın lezzetini tadacağıma inanıyorum... Teşekkür kısmına geldi sıra; blog hayatıma başlamama vesile olan ve bu konuda da bana her zaman desteğini esirgemeyen canım arkadaşım Okan Yüksel'e sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Beni bugünlere kadar getiren, desteklerini her zaman hissettiğim aileme teşekkürler, bu blogum aileme armağan olsun. Tüm sevdiklerime, beni seven dostlarıma akrabalarıma selam olsun...

2 yorum:

Okan Yüksel dedi ki...

İngilizce blogunda gösterdiğin başarıyı burada da devam ettireceğine ve hatta kendi dilinde çok daha büyük başarılara imza atacağına inanıyorum.

Bu yeni başlangıç, eminim sana heyecan veriyordur. Bu heyecanı hiç kaybetmemen ve yazılarınla daha uzun yıllar burada olman dileğiyle...

Elif Akın dedi ki...

@Okan Yüksel; çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, evet yeni bir başlangıç yaptım her şey güzel olacak buna inanıyorum,ayrıca yeni blogumdaki ilk yoruma ilk cevabı yazmak daha da güzel...:)

Yorum Gönder