Balık Ekmek Arası Sohbet...


Bugün benim için çok güzel bir gündü. Blogumun adı gibi, hayatımda güzel seslerden ve renklerden ibaret. Umarım, şu anda blogumu okuyan okuyucularımında hayatı öyledir veya öyle olacaktır. Annem bir süredir Halk Eğitim Merkezinde Dikiş-nakış(mefruşat) öğretmenliği yapıyor, geç başladı iş hayatına. Ama onun için her şey mükemmel gidiyor. Uzun zamandır istediği bir şeyi yapmanın mutluluğunu yaşıyor. Çalışmanın, okumanın yaşı olmaz. Annem bu konuda örnek alınacak bir insan. Kendisini tebrik ediyorum, bu azmi için...

Annem bu sezon kurs bittiği için öğrencilerini balık ekmek yemeğine götürdü bugün. Bu güzel atmosferde bende bulundum. Canınız çekmesin güzel Uskumruyu mideye götürdüm, sohbet, eğlence de eklenince yanına güzel bir ortam oluştu. Annemin öğrencilerinin annemin öğretmenliğinden çok memnun olduklarını gördüm, kısa sürede onların sevgisini ve güvenini kazanmış, bu beni çok mutlu etti böyle bir anneye sahip olmanın gururunu yaşadım. Öğrenci dediklerim hepsi yaşını başını almış evli, çoluk çocuk sahibi insanlar. Bu yaşlarında bile boş zamanlarını değerlendirmenin peşine düşmüşler, kurs sonucu çok güzel ürünler ortaya çıkarmışlar. Ne mutlu onlar için, evlerindeki artık kumaşları değerlendirip ortaya sanat eseri çıkarmışlar.

Herkese bir hobi lazım. İnanın buna. Onların hepsi olgun, belli yaşı aşmış, hayat tecrübesi olan insanlardı. E tabi ortaya güzel sohbetler çıktı, onlardan öğrendiğim çok şey oldu, en azından bu yaştaki azimleri bile yeter onları örnek almak için. Mersin'in güzel deniz manzarasını da unutmamak lazım. Balık ekmek eşliğinde denizin masmavi rengi ve mis kokusu eğlencemize çeşni kattı diyebilirim. Denizi olan memleketi bu yüzden seviyorum. Sıkıntımı da, mutluluğumu da masmavi denizle paylaşıyorum. Benim için denizin anlamı sonsuzluk demek. Mersin'e beklediğim çok sevdiğim Kankam var. Birde Adanaya gelmesini istediğim değerli arkadaşım var onların ikiside yakınıma gelirse benim için yaz süper olacak. Baksanıza günlerim şimdiden hareketlenmeye başladı bile...

0 yorum:

Yorum Gönder