Kendime Yeni Bir Ben Lazım...!


Uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle birlikteyim. Uzun bir ara vermiş olma sebebim, yoğun bir bahar dönemi geçirmiş olmamdır. Ama bu sıcak yaz günlerinde yazmadan duramazdım, bende hemen bilgisayarımın harflerini tuşlamaya başladım. Yaz gelince kum, güneş, deniz, tatil, eğlence, seyahat gelir akla. Yoğun tempolu kış döneminden sonra yaz ayları insanları rahatlatır, dinlendirir, rahat bir nefes aldırır. Bende üniversitede finallerimi verdim ve soluğu doğup büyüdüğüm memleketim olan Mersin'de aldım. Özlemişim buraları, her ne kadar havası çok sıcak ve nemlide olsa beni buraya bağlayan ailem, dostlarım ve akrabalarım var, sıcak hava uzaklaştırmıyor beni Mersin'den.

Bu yaz tatilinin benim için özel ve güzel olmasını istiyorum. Bu yüzden her sene kaldığım Yaz Okuluna bu sene kalmadım. Dersleri nasıl olsa birgün veririm. Geçen sene denize girmeye fırsatım bile olmamıştı. Yaz okulu ve ardından 1 ay süren staj dönemi yüzünden tatile fırsat bulamamıştım. Ama bu sene kendime ayırabileceğim bolca vaktim var. Çoktan, tatil planımı yapmış ve uygulamaya geçmiş bulunmaktayım.

Ehliyetim yoktu bu yüzden ehliyet kursuna başladım. Yalnız değilim bu konuda annemle birlikte gidiyoruz kursa. Anne kız beraber aynı sınıfta ders almak garip farklı bir duygu ama çok güzel. Akşamları annemle birlikte motor bölümüne çalışıyoruz. Sonra, çok kilo aldığım için spora da başlayacağım ve hemen fitness merkezine yazıldım, başlıyorum yarın. Buna gerçekten ihtiyacım var, beni her gören çok kilo almışsın diyor ve bu cümleden çok sıkıldım artık, kendime yeni bir ben lazım dedim ve yememe, içmeme dikkat ediyorum. Sporla da bütünleşirse süper olacağım...

Daha bitmedi, biter mi hiç? Evimizin aşağısında Mersin Halk Eğitim Merkezi var. Yaz dönemi boyunca çeşitli kurslar veriliyor. Resim, takı tasarımı, aşçılık, ahşap boyama, v.s... Bu kurslardan birine yazılacağım. Terapi için birebir el becerisi. Herkese tavsiye ederim. Şimdilik, takı tasarımı ve resim kursunu düşündüm. Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum.

E tabi yaz dönemi boyunca ders yapmayı da unutmuyorum. KPSS'ye çalışmaya başlayacağım, seneye temmuz ayında ter dökeceğim, umarım güzel geçer sınavım. Şimdiden başlamalı. Umarım her şey gönlümce olur. Denize, havuza da gireceğim kısa süreli şehir seyahatlerimde olacak, buradan her şeyi paylaşacağım. Bursa'da bıraktığım dostlarımı, arkadaşlarımı, sevdiklerimi ve tabi Bursa'yı özleyeceğim, ama özlemek güzel duygu, ilişkilerdeki değeri arttırıyor.

Ne çok şey birikmiş, çok yazmışım. Benden size tavsiye, kendinize vakit ayırın, bu vakti size maksimum yarar sağlıyacak şekilde ayarlayın. Hem kendinizi yenilemiş oluyorsunuz, hem de bu yenilik çevrenize olumlu şekilde yansıyor. Değerlendirin bu söylediklerimi sakın yabana atmayın. Yüksek sesle tekrarlayın, hayatınızda Her Şey Çok güzel Olacak diye, şimdilik bu kadar görüşmek üzere...


0 yorum:

Yorum Gönder