Yolculuk Var!!!


Yeniden merhaba değerli okuyucularım. Günüm her zamanki gibi yoğun ve güzeldi. Uzun zamandır beğenerek izlediğim dizi ekrana veda etti. Az önce onu izledim. Bitmesini hiç istemedim. Dizi çok eleştiri almasına rağmen ben beğenerek izliyordum. Oyuncularını seviyordum en azından. Bir diziyi izlendirende senaryosu kadar oyuncularıdır bence. Neyse tadında bıraktılar diyelim, kitabındaki senaryosuna sadık kaldılar en azından. Dizide emeği geçen herkese teşekkürler...

Sırada 13 saatlik bir Bursa yolculuğu bekliyor beni. Sonra yine Mersin. Bursa'ya gitmemin sebebi, ev taşıyacağım. Çatı katında tek kişilik bir dairede kalıyordum, çok güzel bir manzarası( Uludağ manzaralı) olan kutu gibi bir evdi. Bu evi bırakmak zor gelecek bana. 3+1 dairede 3 kız kalacağız artık. Evi kuzenim Betül, arkadaşım Mehtap'la paylaşacağım. Tek kalmak çoğu zaman sıkıcı oluyordu benim için, artık böyle bir sorun olmayacak. Güzel bir yıl olacağını umuyorum.

Ev taşımak artık bir ritüel oldu benim için. Her sene çeşitli nedenlerden ötürü taşınmak zorunda kaldım, sabitleyemedim yerimi bir türlü. Bu sene de istikrarımı bozmadım. Bu yüzden alışkınım ev taşımaya. Beni en çok yoracak olan yolculuk bence. Uzun gece yolculuğu sıkıyor beni. 4 yıldır Mersin-Bursa arası gidip geliyorum ama hala alışamadım, alışacağımı da sanmıyorum. Bir an önce varmak istiyorum gideceğim yere.

Eveett, artık yolculuk zamanı... Günbegün Bursa'dan manzaralar bildiririm sizlere. Sporuma, sürücü kursuna biraz ara vermiş olacağım bu sebepten üzgünüm ama Mersin'e dönünce planlarımı uygulamaya tam gaz devam... Sağlıcakla kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder