Bir Aşk Romanı...


Yoğun ve yorucu bir günün ardından, yaseminli yeşil çayımı yanıma aldım ve başladım bilgisayarımın tuşlarına basmaya. Yazılarım aksadı bunun nedeni internetim yoktu, bugün düzeldi. İnternetin olmaması ne kötüymüş. Neyseki düzeldi. Sabah sporuma gittim ve ardından havuza girdim kuzim Betül'le birlikte, bu son 3gündür böyle oluyor. Böylelikle havuz, deniz sezonumu açmış bulunmaktayım. Çifte spor oluyor benim için. Bir de suyu seviyorum, su tüm yorgunluğunuzu alıyor, dinlendiriyor.

Yaz günlerinde dinlenmenin diğer yolu, bolca kitap okumak. Bende başladım güzel bir roman okumaya. Elif Şafak'ın 'Aşk' adlı romanını okuyorum son 1 haftadır. Bu kitabı okumamın manevi değeri var. Çok değerli arkadaşımın hediyesi bu kitap bana. O yüzden elimden hiç düşürmüyorum. E tabi romanda güzel ve akıcı olunca daha da güzel oluyor. Kitap pembe ve siyah renkli olmak üzere 2 çeşit basılmış. İlk çıktığında pembe olarak çıkmış. Erkekler pembe renkli kitabı okumak istemeyince kitabın siyah rengi basılmış. Benim kitabımın rengi pespembe. Tam benlik. Çok severim bu rengi, arkadaşıma teşekkürler.

Bakın yazar Elif Şafak 'Aşk' adlı romanı için şunları söylemiş: "Bu roman tek bir roman değil, roman içinde roman, hikaye içinde hikaye, aşk içinde aşk... Ben aslında aşktan yola çıktım. Aşkı anlamaya çalışan ve anlatan bir roman yazmak istedim. Ama hem dünyevi hem ilahi boyutlarıyla, hem dününe bakan hem bugününe bakan bir roman yazmak istedim. Belki hem batıyı hem doğuyu içine alan farklı gibi duran hatta bazen zıt gibi duran unsurları buluşturan bir bağ olarak aldım aşkı ve yola çıkış noktam da bu oldu."

Daha çok başındayım kitabın, ama şimdiden beğendim diyebilirim, daha ayrıntılı anlatmamayım bence alın ve okuyun. Kitap akıcı, sade. Sıkılacağınızı sanmıyorum. Elif Şafak'ın romanlarını seviyorum, kaliteli yazıyor. Bir Elif Şafak romanı okumanızı tavsiye ederim.

2 yorum:

Okan Yüksel dedi ki...

Kitabı okumaya başlamana ve beğenmiş olmana memnun oldum. Umarım kitabın devamını da beğenirsin.

Blogunda yazmaya başlamana da ayrıca memnun oldum. İlgiyle takip edeceğim...

Elif Akın dedi ki...

@ Teşekkür ederim Okancığım, senin yazılarını ayrıca beğendimi belirtmek isterim usta yazarsın benim için...

Yorum Gönder