Babalar Günü...


Bugünün diğer günlerden bir farkı var. Bugün Babalar Günü. Bizim için hayattaki en değerli varlıklarımızdan biri babamız. Eminim birçok kişi bu özel günde babalarını mutlu etmek için bir şeyler yapmıştır. Ne bileyim, minik bir hediye, güzel bir sabah kahvaltısı ya da güzel bir akşam yemeği,v.s... Bu özel günde hayatta olamayan, hayata erken veda eden babalarında evlatları yalnız bırakmamıştır bugün onları. En güzel çiçeklerle donatmışlardır mekanlarını...
Ben sabah kalktım ve güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım. Ailecek bu güzel kahvaltı sofrasında buluştuk. Akşama doğruda yemeğe götürdük babamızı. Bunun karşılığında biz evlatlarının varlığı onun için hayattaki tek, özel ve en büyük hediye olduğunu söyledi. Küçük de olsa onu mutlu etmek hoşumuza gitti.

Evet hayattaki en büyük zenginlik insanın çocukları olması. Düşünsenize, sizin kanınızdan, canınızdan bir varlık dünyaya getiriyorsunuz. Ve o artık hayattaki her şeyiniz oluyor. Ebebeyn olmayı daha tatmadım ama bunun özel ve güzel bir duygu olduğunu anlayabiliyorum en azından. Umarım bizde yaşarız bu duyguların en güzelini.

Başta babam olmak üzere, tüm babaların ve baba adaylarının babalar gününü kutlarım. Doğduğumdan bugüne kadar bana birgün olsun desteğini esirgemeyen, en zor zamanımda bile hep yanımda olan, beni karşılıksız seven canım babama teşekkürü bir borç bilirim...


0 yorum:

Yorum Gönder